سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریخت وپاشهای من..

دوشنبه 88 فروردین 24 ساعت 12:5 صبح

         بخشنده باش اما زیاده روی نکن,در زندگی حسابگر باش اما سخت گیر نباش.
                  (نهج البلاغه/حکمت33)

          -----------------------------------------------------------

    دعوت کردن آبرو وسط گذاشته بشه و سه مورد از ریخت و پاش ها گفته بشه..
 

اولیش که لامپ های خونه هسته ,بدم نمیاد ای همچین همه رو روشن کنم تا به مقصد فرضی برسم.
                             
دیگه چون انگاری تنها راه رفع خستگی چای خوردنه و چون انگاری تنها من چایی خورم تو خونه همیشه مادر گرامی ما باید تذکر بده که بابا یه لشکرو نمیخوای چایی بدی کم اب بزار تو کتری مادر من!!!



دیگه تو هدیه دادن یا گاهی قرض دادن آ!!! جیبمو درست و حسابی  نیگاه نکردم(البته  مطئنا بسیار مواردش نادره..)

بقیه رو هم که ....!!!

                 

نوشته شده توسط : مریم

نظر دوستان [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یاد بود!؟! ..روز وصل یاد بادان یاد باد..
دعوت..
ریخت وپاشهای من..
.....
[عناوین آرشیوشده]