سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسابقه بهترین هاست؟!!!!

سه شنبه 86 آذر 6 ساعت 10:37 صبح

چون حضور و غیاب به راه بود و درسه هم جوری نبود که عمرا یه صفحشو تو همون کلاسم بشه فهمید,هر جلسه مثه یه بچه خوب و منظبت سر کلاس حاضر می شدیم ,استاد هم میومد و درسشو می داد,جدی هم بود و کلی کلاس..

خیلی تعریفشو تو بخش می کردن ,مخصوصا دوستم که یه دو سه باری هم کواتنوم رو افتاده بود ,داشت پایه علمیشو قشنگ قوی می کرد!!!

از بچه ها که می پرسیدی همه می گفتن : تا جایی که ما می دونیم از لحاظ علمی از همه تو بخش فیزیک سره حتی تو کشور هم!!!خیلی درسته کارش بابا؟!!!! اوله ..بهترینه..تکه..

استاده هم با کلی کلاس میومد و بادی هم به غبغب می انداخت وشروع می کرد به درس دادن(اونم چه درسی دست به ما ژیکم نمی زد,آخه بهترین ها که ازین کارا نمی کنن,ازین دستگاه جدیدا داشت..با اون تدریس می کرد,اوه چه جور می شد یه کلام رو تخته می نوشت یکی هم نبود بگه کی کوانتوم رو اینجوری فهمیده ه ما دومیش باشیم..)

بعد هم اگه وقت می کردنیه خورده از محاسن اونور آب می گفتن و یه خورده از عقب موندگی اینور آب و اینکه هیشکی قدر امثال (این بهترین ها) رو نمی دونه..حل تمرین هم که الا ماشالله,یه فوقی رو گذاشته بود برا حل تمرین..تو اتاقشم که وقت قبلی می خواست (بابا درک کنید کارشون درسته اولن تو کشور..کم الکی نیست..!!)

توی کلاس این استاد بزرگ ذهنم همه جا می رفت با این تدریس خوبشون الا درس ,نمی دونمم که چرا هر وقت هم اون لقب بهترین رو از خودشون یا بچه ها می شنیدم به جای اینکه شیفته و واله بزرگی این استاد عزیز بشم یاد چمران میوفتادم و او حرفا و اون....

ای خدای بزرگ آنقدر به ما عظمت روح وتقوا عطا کن که همه وجود خود رو با عشق قربانی کنیم!

خدایا آنچنان تارو پود وجودمان را باعشق وجود خود عجین کن که در وجودت محو شویم

خدایا ما را از وجود گرداب خودخواهی واز باد هوا و هوس نجات بده و به ما قدرت ایثار عطا کن.

خدایا در این لحظات سخت امتحان نور ایمان را برقلب ما بتابان و ما را از لغزش نگاه دار.

خدایا ما را قوت ده که طاغوت خودپرستی را به زیر افکنیم وحق و حقیقت را فدای منفعت های خویش نکنیم.

......نمی دونم چرا چمران و چمران ها تو این مسابقه اولین و بهترین ها شرکت نکردن(حتما عرضشو نداشتن؟!)

نمی دونم....ولی میدونم استاد من و امثال این بزرگوار اگه هم اول و تک باشن تو رشتشه و ضمینه خودشون که هستنن بهترین نیستن..(این برداشته من البته)


نوشته شده توسط : مریم

نظر دوستان [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یاد بود!؟! ..روز وصل یاد بادان یاد باد..
دعوت..
ریخت وپاشهای من..
.....
[عناوین آرشیوشده]